Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand hoe je gratis het programma CS4 flash kunt krijgen?

ik kan het nergens vinden, en ik wil het graag gratis
weet iemand of dit mogelijk is?
en evnt. hoe het programma werkt ik wil namelijk flash movies maken en uploaden op BV. newgrounds.com

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier kan je een testversie gratis downloaden:

http://www.adobe.com/products/flash/

Als je het permanent wilt gebruiken moet je het kopen, of een ander pakket zoeken wat gratis is, zoals http://www.toufee.com/.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het programma Adobe Adobe® Flash® CS4 Professional software kost $699 en dat kun je dus nergens legaal gratis downloaden...

Dus helaas pindakaas...

En als je dat wel kan dan ben je dus illegaal bezig... Geen wonder dat je het nergens kunt vinden...

Toegevoegd na 4 minuten:
De gratis probeerversie staat daar wel, maar die heeft of invoer/uitvoerbeperkingen en/of restricties in gebruiksduur...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Flash is niet gratis, behalve dan de probeerversie.

M.b.t. "hoe het programma werkt" kan ik je alvast melden dat je de mooiste resultaten krijgt als je ook mooi kan tekenen met papier en potlood. Voor goed werkende flash-games moet je bovendien heel behoorlijk kunnen programmeren; voor flash-filmpjes is dat minder nodig. (Het voornaamste probleem met Flash is dat programmeurs niet goed kunnen tekenen en dat grafici niet goed zijn in proggen.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met het programma Impress wat bij het OpenOffice.org pakket hoort kan je je presentaties exporteren naar een flashbestand.
In principe werkt het maken van een filmpje dan op dezelfde manier, iedere frame je plaatjes een klein stukje verplaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding