Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe voeg je een sjabloon in bij office 2007?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
683
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is op tweeërlei manieren op verstaan...

Je kunt het zien als dat je een sjabloon wilt invoegen in de collectie die je al hebt als je een document al klaar hebt en je wilt het later vaker gebruiken... DAAR HEB IK OP GEANTWOORD EN DAT ANTWOORD IS GOED... Of je wilt beginnen met niets en je wil een sjabloon gaan gebruiken UIT je collectie die er al is... DAAR HEEFT JELLE OP GEANTWOORD EN DAT IS OOK GOED... Maar om het meteen af te straffen met minnen, bah... Jelle had het voordeel dat er al een antwoord stond..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, want de vraag is duidelijk

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

file - open - en dan het sjabloon (*.dot bestand) openen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Opslaan als: en dan kies je voor sjabloon... Hoe simpel kan het zijn... :-))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit bedoel ik niet. ik wil weten hoe je een sjabloon invoegt in word 2007
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WEES DAN DUIDELIJK IN DE EERSTE PLAATS, youris...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding