Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn microsoft office 2010 weer terugvinden op mijn computer?

Een week geleden heb ik mijn computer laten maken bij de mediamarkt. Ze hebben toen al mijn bestanden eraf gehaald en er later weer opgezet. Alleen nu kan ik mijn microsoft office nergens meer vinden. Ze hebben wel een speciaal mapje aangemaakt waardoor ik makkelijk naar mijn oude bestanden kan, maar dus niet naar mijn microsoft office. Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit wel terug kan vinden? Ook als ik microsoft office intyp bij zoeken op computer kan ik het niet vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
863

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het zou goed kunnen dat je dit opnieuw moet installeren. Ik heb zelf ook een soortgelijk geval meegemaakt, toen contact opgenomen met de maker en toen vertelden ze me dat ik het opnieuw moest installeren. Wel hadden ze de setup-file op mijn pc laten staan. Als je de CD hebt, lijkt het me gemakkelijker hem opnieuw te installeren. Wanneer je die niet hebt, probeer te zoeken naar een setup-file.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga via Windows logo (linksonder) naar programma's zoeken en type daar Office Word is en u zal een link krijgen als het programma nog op uw PC staat. Indien nog aanwezig kan u door daarop rechts te klikken meteen een shortcut naar uw bureelblad maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding