Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je de bladwijzers in Chrome ook standaard bovenaan invoegen?

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik heb de bladwijzerbalk staan, klik op het sterretje en op toevoegen. Vervolgens komt de bladwijzer achteraan te staan (onderaan de lijst). Ik wil deze standaard vooraan hebben (dus onder mijn eerste tabblad, links bovenin).

Kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
734

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Jep. Ga naar instellingen en zet een vinkje voor de optie 'De bladwijzerbalk altijd weergeven'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rechtermuisklik op de bladwijzerbalk en dan naar 'bladwijzerbeheer'. Vervolgens kun je de bladwijzers naar boven (vooraan op de balk) of naar onderen (achteraan op de balk) slepen.
opzich helpt dat bij mij niet. er staan zegmaar allemaal van die bladwijzers bovenaan, maar als je bijvoorbeeld heel veel youtube-liedjes in deze balk zet, dan word deze lijst heel lang en dan krijg je zo'n pijltje aan de rechterkant en dan klapt de rest van de lijst uit. maar als je dus een nieuwe bladwijzer toevoegd, dan komt ie helemaal onderaan die ingeklapte lijst te staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding