Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer komt er een Jailbreak uit voor iOs 6

Toegevoegd na 55 seconden:
Met jailbreak bedoel ik ook Cydia dus

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
710

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Er is al een jailbreak uitgekomen voor ios 6 maar als je die jailbreak hebt moet je cydia ernog op downloaden,Op youtube zijn er tutorials.Kijk maar even.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha heb je ooit gejailbreakt? Denk t niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O wacht sorry ik snap jou install cydia al omdat ik nog nooit met redsnow gejailbreakt heb. En er is als t goed is al weer een nieuwere versie uit waar dat niet hoeft maar je had inderdaad gelijk bij de oude versie
Oke nu even mijn antwoord die ik stuk meer klopt dan die hierboven.
Ten eerst heb je 2 soort jailbreaks
1. Een tethered jailbreak (deze is al uit van redsnow)
2. Een untethered jailbreak (deze is nog niet uit en word het meest gebruikt)
Ik leg aan het eind het verschil uit.
Wanneer de untethered jailbreak uitkomt dat weet niemand maar er zijn wel twitter/facebook accounts waar de jailbreakers zelf je up to date houden zoals pod2g. Maar ik verwacht dat de jailbreak over zo een 3/4 maanden uitkomt. Het kan ook veel later zijn maar dit is mijn verwachting.

Tethered jailbreak:
Deze jailbreak is al uit zoals ik zei. Het nadeel van deze jailbreak is dat als je ipod/ipad/iphone uitvalt je de jailbreak tijdelijk niet meer hebt dus je kan niet meer op de jailbreak apps en cydia totdat je je device weer reboot via de computer

Untethered jailbreak:
Hiermee kan je hem dus gewoon aan en uitzetten :D
En wat mijn voorganger zei: je mort cydia apart downloaden als je hem gejailbreakt heb slaat helemaal nergens op en ik jailbreak al 3 jaar. En heb het nog nooit meegemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zover ik weet kan dat nu nog niet maar daar moeten nog packages voor komen
zit ik zelf ook op te wachten is denk ik nog even afwachten voordat ie er is of dat er helemaal geen jailbreak op kan zoals apple tv 3 even afwachten dus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding