Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn windows is opnieuw geinstalleerd. Hoe of wat moet ik veranderen om een nieuw scherm steeds als een groot scherm geopend te krijgen?

Ik ben nogal een digibeet, dus, indien mogelijk zo duidelijk mogelijk beschrijven, a.u.b.

Toegevoegd na 22 uur:
Het is windows Vista trouwens!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Gaat dit over internet?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je bedoelt dat je een venster gemaximaliseerd wilt laten openen, wat wil zeggen dat het venster dan zo groot wordt als het bureaublad. Als je een venster sluit wanneer het gemaximaliseerd is, dan zou het de volgende keer ook weer gemaximaliseerd moeten verschijnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ga met je cursor naar het hoekje of de zijkant van het beeld daar kan je het scherm groter trekken tot het juiste formaat.suc6 ermee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een scherm opent, zit je in een ander programma b.v. WORD. Recht boven zie je dan 3 vakjes. Van links naar rechts gezien bevat het eerste is een min teken. Hiermee plaats je het programma geopend onderaan de werkbalk. Van daaruit is het programma weer, met een klik, zichtbaar te maken. Het tweede hokje bevat een vierkantje. Hier kun je dan het kleine scherm monitor passend maken of weer verkleinen en tot slot het derde scherm bevat een x en daarmee sluit je het scherm en dus ook het programma.HEt is mij trouwens niet duidelijk welke windows versie jij hebt. Bij het stellen van een vraag is het handig dit te vermelden.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding