Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stuur ik in Mozilla Thunderbird een mail aan meerdere personen?

Ben sinds kort overgestapt op Windows 7 Ultimate en kwam zodoende zonder mijn vertrouwde en geliefde Outlook te zitten. Heb nu Mozilla Thunderbird in gebruik genomen maar kan er maar niet achter komen hoe ik een bepaalde mail aan meerdere personen tegelijk kan versturen.
Bij Outlook kreeg ik gewoon mijn adresboek te zien en kon ik een ieder aanklikken aan wie ik deze mail wilde versturen (ook in BCC), maar bij Mozilla krijg ik dit niet voor elkaar. Kan een mail maar aan 1 persoon tegelijk versturen. Weet zeker dat er wel een mogelijkheid moet zijn, maar ik weet het niet. Kan iemand mij verder helpen (in begrijpelijke taal)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Als ik de eerste letters van iemands naam intik komt het mailadres boven en dan druk ik op enter en dan kan ik de volgende eerste letters van iemands naam intikken.

Dit kan ook in BCC, als je begint met BCC gaat alles in BCC of je maakt er met het driehoekje links van BCC weer AAN van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je toch niet met Thunderbird eruit komt of is het te lastig. Dan kan je ook overstappen op Windows Live Mail. Dit is de opvolger van Outlook Express.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing