Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goed e-mail programma, te gebruiken op een Android tablet?

Het programma wat nu op mijn tablet zit, moet ik alles eerst handmatig uit ontvangen berichten halen en dan weer handmatig uit verwijderde berichten slopen. Komt bij dat ik geen extra mappen kan aanmaken. alles zeer arbeidsintensief, wie weet hier een beter programma voor? (ANDRIOD)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik gebruikK-9 mail. Erg prettig werkend programma. Het is gratis. Je kan er vele accounts in kwijt en het werkt vlekkeloos. Eventueel kan je een geïntegreerde inbox instellen waar alle mail samenkomt, met kleurcoderingen voor de betreffende accounts.
Je kan per account diverse zaken instellen. Zoals meldingen en controleinterval. Verder kan ie ook push accounts zoals gmail aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het uitgeprobeerd, prima programma.
bedankt.

Andere antwoorden (1)

De gmail app werkt er prettig, je hebt dan wel een Gmail account nodig maar je kan je andere e-mail natuurlijk doorsturen of laten ophalen (pop3) door Gmail. Naast App werkt de ook de webversie van Gmail grandioos. Je kan ook gewoon versturen als email@vanandereprovider.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding