Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bing in mijn browser - Fijn, maar hoe kom ik eraf?

FireFox, 3.0.15.

Tot voor kort kon ik in de adresbalk een woord/term intikken, en ik werd automatisch doorverwezen naar een relevante site (vaak eentje waar ik sowieso naar op zoek was, omdat ik er in het verleden geweest was, vaak de relevante wiki-pagina wat handig was omdat er veel bruikbare info staat).

Nú, krijg ik een pagina met Bing-zoekresultaten.

Enig idee hoe ik dit terug kan draaien? Die extra klik voorkomen, was nou juist precies iets waar ik heel blij mee was.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Rechts van je adresbalk zit je zoekbalk, daar typ je het best je zoektermen in. Ook kun je daar je zoekmachines beheren en bing er uit gooien.

Toegevoegd na 1 uur:
Aangezien je aangaf dat dit niet is wat je bedoelde, lees de nieuw toegevoegde bron eens, daar wordt volgens mij precies hetzelfde probleem behandeld en opgelost.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Uninstalleer die oude FireFox... En installeer de laatste versie, dan ben je up te date EN alles is weer standaard...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Selecteer startpagina is als google.
En pas die aan als standaard startpagina.
Als goed is moet dan die Bing of zo hoe die ook heet, moet weg zijn.
succes..

Als het dan toch niet lukt.

Doe systeemherstel..!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom gebruik je niet gewoon Symbaloo??
Als je iets relevant vind zet je dat gewoon op een soort buroblad en krijg je een aanklikbare link.

Ik tik bijna never nooit meer adressen in :p

Tevens kan je een mooie zoekmachine naar keuze instellen in het midden van elke pagina met blokjes.

klikkedieklik

Toegevoegd na 1 dag:
Extra voordeel: Je hebt al je links online staan bij Symbaloo, je raakt ze dus niet kwijt als je iets met herinstalleren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De nieuwste FireFox, zoals Xinix al zei, en van AL je favoriete sites snelkoppel-knopjes maken; lekker makkelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
klik naast de zoekfuncti op het pijltje naar beneden en selecteer dan wiki of google.

of installeer: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/6401
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/4614
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing