Wat is Software.informer voor een programma en moet ik het van mijn pc halen of richt ik dan weer rampen aan?
Heb dat programma sinds een paar weken op mijn computer. Daar ik het zelf niet gedownload had dacht ik eerst dat het bij de updates van Windows hoorde die 1x per week 's nachts geladen worden. Dat ding zit steeds te zeuren dat ik allerlei programma's moet updaten. Ik geloof er niks van want die zouden mij dan toch zeker zelf waarschuwen of het automatisch doen?! Ook zie ik nooit een knop om iets te updaten op die sites die dat programma opgeeft, alleen downloadknoppen. Heb .n keer op een geklikt en nu heb ik ineens Babel als startpagina wat ik helemaal niet wil. Babel kan ik niet van de pc krijgen want die staat helemaal niet in het Configuratiescherm maar die Software.informer wel. Moet ik hem wissen?
En hoe kom ik van Babel af? Het is niet zo dat ik niet meer bij mijn startpagina van iGoogle kan maar het is steeds een paar keer extra klikken voor die zich vertoont en Babel verdwijnt.
Software.informer
Version 1.0 BETA build 539
Copyright (c) Informer Technologies Inc.2007-2009
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.