hardeschijf (c) zegt dat hij vol zit, prullenbak is leeg en schijf opruiming maakt geen ruimte vrij weet iemand hoe ik dit oplos?
ik ben erg slecht met laptops dus alsjullie het simpel uit zouden willen leggen zou dat erg fijn zijn.
Toegevoegd na 1 minuut:
op hardeschijf gedeelte c staat alleen windows, als ik in alle bastanden kijk kom ik in totaal op ongeveer 8 gb aan bestanden, dus dat is erg vreemd.
Toegevoegd na 1 minuut:
op hardeschijf gedeelte c staat alleen windows, als ik in alle bastanden kijk kom ik in totaal op ongeveer 8 gb aan bestanden, dus dat is erg vreemd.
Toegevoegd na 1 minuut:
Toegevoegd na 2 minuten:
verdorie, sorry dat het er 3x staat.
Heb je alleen C of heb je ook nog andere partities?
Heb je jouw virtuele geheugen veranderd?
Welke windows gebruik je? En heb je deze windows altijd gebruikt of staat deze er sinds kort op?
Hoover dan de muis eens over de C schijf (niet aanklikken, enkel de muis er op zetten) die je daar ziet, het zal je dan laten zien hoeveel ruimte er beschikbaar is voor C en het geeft de totale grootte. Ik ben eerst even slapen, ik kijk morgen weer even bij deze post.
Ik ben wel bereid om via remote access een kijkje te nemen op jouw pc en zien of ik het probleem voor je kan vinden en deze voor je op te lossen.
Je zult dan wel een programmatje moeten installen zodat ik toegang kan krijgen tot jouw pc.
Als je wilt, stuur dan even een PM via deze site, ik zal je dan instructies sturen met hoe en wat.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.