Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een wordbestand maken, maar hij zegt: Deze handeling is niet toegestaan omdat de selectie is vergrendeld. Hoe krijg ik dit ongedaan?

Ik snap er niets van. Ik heb vast wat aangeklikt, want bij zowel Word als powerpoint kan ik geen nieuw bestand maken omdat hij zegt dat de selectie is vergrendeld. Hoe krijg ik dit ongedaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Als je geen nieuw Word-bestand kunt openen, vermoed ik dat je de de trial versie van Office op je pc hebt staan. Je zult dus eerst moeten betalen voordat je verder kunt werken.

Als alternatief kun je b.v. het gratis Open Office downloaden:
http://www.openoffice.org/nl/
(Lees meer...)
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarom je "Powerpoint" als trefwoord hebt opgegeven begrijp ik niet, maar dat even terzijde.

Misschien heb je iets aan de onderstaande pagina. Het is niet exact wat je zoekt, maar langs deze weg zou je het moeten kunnen oplossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef eens de woorden: iobit unlocker, in het zoekvak op.
Kijk naar de (4e) IObit Unlocker - Download

iobit-unlocker.en.softonic.com/ - Vertaal deze pagina
Recensie door Softonic Editorial Team - Gratis - Windows - Gereedschappen/hulpprogramma's
17 Jun 2011 – IObit Unlocker, free download. IObit Unlocker 1.0: Delete, rename or move files in use or locked
. Laadt dit gratis programma. UNLOCKER zet zichzelf in het snelmenu. Selecteer het te ontgrendelen programma en klik rechts. In het snelmenu klikken op UNLOCKER. Klein kadertje: Ontgrendelen? Klik erop. Het programma is nu te bewerken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image