Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Toevallig aan het kijken geweest bij de instellingen van deze site?

Probeer maar eens een bericht te typen hier, en type dan maar eens woorden waarvan je zeker weet dat ze VAUT zijn :P (fout dus)

Dan krijg je vanzelf een popup-je naast het tekstvenster met woorden die je zou kunnen bedoelen (dit is de spellingchecker)

Als je bijv typt: waarom is dit een rare vraagg

staat er:

Mogelijk heb je een spelfout gemaakt:

"vraagg" vraag vraagt raag vaag virago (hieruit kan je dan je juiste woord aanklikken)

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja.. Bij je instellingen moet de spellingchecker natuurlijk wel op AAN staan voor hij dat doet! ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer heldere stap voor stap uitleg. Mogen we de hoop uitspreken dat iedereen deze gebruikt,
of dat deze automatisch ,,aan,, staat.

Andere antwoorden (2)

Deze checkt de spelling die je typt, in word, exel of ergens anders waar je text kan invullen op de computer
(Lees meer...)
Jaspro101
12 jaar geleden
Een spellingchecker is spellingscontroleprogrammatuur die wordt uitgevoerd op een elektronisch medium terwijl dat medium wordt gebruikt voor het invoeren van een geschreven tekst.

Deze spellingscontroleprogrammatuur signaleert woorden die niet volgens de vigerende spellingsregels zijn gespeld.

Sommige spellingscontroleprogrammatuur beperkt zich tot deze signaleringsfunctie; andere spellingscontroleprogrammatuur doet daarnaast voorstellen voor een andere spelling van het gesignaleerde woord.

Toegevoegd na 27 seconden:

(Zo, dit schudde ik zomaar uit mijn mouw!)
(Lees meer...)
Cryofiel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De gene die je een - heeft gegeven zal je moeilijke woorden waarschijnlijk niet begrijpen, van mij een dikke + al is het niet voor iedereen duidelijk!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image