Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn msn zegt dat er weer een nieuwe versie uit is, welke is dat dan? Waar kan ik die downloaden?

Alvast bedankt.
Ik heb windows Vista..

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
912

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoe lang heb je msn al niet meer gebruikt op je thuis pc? Er is een maand geleden een verplichte versie uitgekomen van Live messenger.

De versie die ik zelf gebruik is: Versie 2009 Build: 14.0.8089.726)
Om reclame e.d. weg te krijgen gebruik ik apatch.

Op de website van Apatch zie je welke versie door hen wordt ondersteund, je kunt deze versie doorgaans ook het beste zoeken en installeren.
Je kunt deze o.a. vinden bij msn zelf, maar daar zie je geen build nummers, maar bij Cnet is dat wel mogelijk

Installeer de versie van Cnet en apatch en je bent bug free.

Toegevoegd na 15 minuten:
Oh ja ook handig, je wilt waarschijnlijk ook weten welke versie je nu hebt.
Op het hoofdscherm, voordat je bent ingelogd, zie je een vraagteken of rechtsbovenin een "pulldown" menu.
klik hierop en ga op zoek naar "help/hulp/about/info over messenger". Daar aangekomen zie je de versie die je nu hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er wel eens over nagedacht om dan maar op de site www.msn.com te gaan kijken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In je hoofdvenster van msn staat dan een geel balkje, als je daarop klikt dan download en installeert hij de voor jou van toepassing zijnde update.

Zo heb je altijd de juiste versie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding