Ik heb een nieuwe versie van Internet Explorer, maar ik wil graag de oude versie installeren maar dat lukt niet. Hoe doe ik dat?
Ik moet vaak op school opdrachten doen op de laptop, en ik heb een nieuwere versie van Internet Explorer op mijn laptop staan, en als ik bijvoorbeeld internet dan opstart, duurt dat erg lang voordat die helemaal geladen is. Dat komt niet door het internet, het internet is dan snel genoeg. De nieuwere versie is denk ik te groot voor mijn laptop denk ik, ik heb hem gedownload omdat werd gezegd dat hij je internet zou versnellen dus heb ik dat gedaan.. maar, ik heb dus oudere versies geprobeerd te downloaden maar er werd gezegd dat er al een nieuwe versie op mijn laptop stond dus ik kon hem ook niet installeren. Hoe zou ik toch een oudere versie van Internet Explorer kunnen downloaden en installeren?
Toegevoegd na 19 minuten:
Sorry, vergeten er bij te zetten. Ik gebruik zelf Google Chrome, vind ik zelf het beste browser dat er is. Maar, die websites en dingen die we gebruiken op school werken niet op Google Chrome, alleen op Internet Explorer, dus ik kan helaas geen GC gebruiken.