Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor adres beheer programma voor de PC bestaat er?

Mijn moeder heeft momenteel Davi Adres 2000. Een programma wat voor de PC adressen kan beheren. Hiermee kun je nieuwe adressen toevoegen, wijzigen in groepen indelen en afdrukken op labels.
Zoals de titel van Davilex al aangeeft, komt het uit 2000. Dit programma werkt niet prettig meer onder Windows 7. Het belangrijkste is ook vooral het beheer en combinatie met het afdrukken van de labels.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Misschien is Easy Rolodex wel wat. Vanaf 15,00 te koop. (Zie onderstaande links) En waarschijnlijk heeft je moeder genoeg aan de goedkoopste versie. Bij de Faq las ik dat je de adressen van davilex ook kan importeren in easy rolodex. Je kan ook eerst een demoversie downloaden om het te proberen.

Toegevoegd na 1 uur:
Misschien nog een betere suggestie is adres 2000. Volledig gratis en moet gewoon werken op Windows 7. Ik ga hem denk ik eens uitproberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met het beheer van mijn adress book in Outlook.
Hoewel ik inmiddels (al lang!) met Thunderbird werk, probeer ik nog vaak een print-out te maken van mijn adresboeken (ik heb er enkele!) via Outlook.
Voordeel van het adresbeheer via Outlook of Thunderbird is dat je direct en makkelijk e-mail-adressen uit dat adresboek kunt gebruiken voor de mail.
Vraag is - die misschien iemand anders kan beantwoorden - of je makkelijk je gegevens uit Davi Adres kunt importeren in Outlook of Thunderbird. Moet mogelijk zijn, bijv. door uitvoer in een comma-separated format en dat dan importeren in het mailbestand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing