Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Dat kan niet. Je moet het bestand eerst als .jpeg of een ander foto bestand opslaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Photoshop het bestand opslaan als JPG. In word dan afbeelding importeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet dus.
Eerst opslaan als jpeg, gif of ping. En dan kun je het met "invoegen" ("insert" als je de Engelse versie hebt) in je Word document. En evt. de grootte aanpassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd, kan alleen als je het bestand opslaat als jpeg. Meestal kun je dat doen door linksboven op bestand of zoiets en dan importerne of exporteren of opslaan als.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal ik dan maar het goede antwoord geven? In Word 2010 ga je naar het tabblad "Invoegen" en daar kies je in de groep "Tekst" voor de optie "Object"->"Object".
Je krijgt dan een dialoogvenster te zien met alle beschikbare type OLE objecten te zien.

1 van de beschikbare soorten bestanden is het type "Adobe Photoshop Image [versienummer]". Je
kunt vanuit Word een nieuw PSD bestand aanmaken en bewerken in Photoshop of een bestaand PSD bestand invoegen.

Het is echter waarschijnlijker dat je eigenlijk niet het Photoshop bestand zelf wilt toevoegen aan het Word bestand maar het eigenlijk wilt exporteren naar een JPG, GIF of PNG bestand. Hoe dat moet is al beantwoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een plaatje impoteren is hier al boven veelal beschreven. Toch als het om tekst gaat die je wil bewerken dan zijn er wel mogelijkheden. Op internet kun je ff google naar een OCR programmas, er zijn een paar die gratis zijn. Naar mate hoe goe je de tekst scant, naar mate hoe goed het orginal is kun je het importeren in een ocr prog. En omzetten naar tekst, en daarna corigeren in wordt of nog in het ocr prog. Die met jou iedere wordt nog eens doorneemt. Dit soort prg gebruik ik veel al zelf en heb er prima resultaten mee. ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen...

Ps voor lijn opnamens zijn andere toepassingen van pas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image