Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om bestanden uit een installshield te extracten?

vanwege encryptie zijn veel bestanden niet te lezen. Het gaat om het openen van cab bestanden. Op de installshield staat een wachtwoord

Toegevoegd na 21 uur:
Op verzoek kan ik de bestands url sturen. Ik hoop dat het iemand lukt. Ik weet zeker dat het mogelijk is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Helaas zijn de CAB files van Installshield anders dan "gewone" CAB files. Ze kunnen alleen uitgepakt worden met de InstallShield Cabinet File Viewer.
Dit programma is officieel alleen te verkrijgen als je de volledige, uitgebreide versie van Installshield hebt. Als je de naam in Google intikt zie je wel een hoop...kuch...alternatieve bronnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dacht onder andere met 7zip dit is een freeware programma,dan echter wel als hij gedownload is bij klik extra dan klik op opties cab aanvinken.
Packing / unpacking: 7z, XZ, BZIP2, GZIP, TAR, ZIP and WIM
Unpacking only: ARJ, CAB, CHM, CPIO, CramFS, DEB, DMG, FAT, HFS, ISO, LZH, LZMA, MBR, MSI, NSIS, NTFS, RAR, RPM, SquashFS, UDF, VHD, WIM, XAR and Z.
link naar download

groet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image