Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een gratis undelete-programma (Windows, NTFS)?

De meeste undelete-programma's laten de gewiste bestanden zien en geven aan dat je ze kunt terughalen - maar om de terughaal-functionaliteit te gebruiken, moet je eerst een betaalde versie kopen.

Andere undelete-programma's kunnen in de gratis versie alleen bestanden terughalen die kleiner zijn dan bijvoorbeeld 100 kB.

Waar vind ik een undelete-programma (Vista 64, NTFS) dat gratis is, en waarmee ik ook grotere bestanden kan terughalen, zonder beperkingen?

Cryofiel
13 jaar geleden
in: Software

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Zelf niet gebruikt, maar als ik de reviews mag geloven doet recuva exact wat je wilt:

http://www.piriform.com/recuva/download
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Toevoeging op het antwoord van jelle:

Je kan ook eerst een bootCD/USB maken... hier staan de belangrijkste freeware systeemprogramma's bij elkaar (ook recuvo). Altijd handig.

http://www.hirensbootcd.org/download/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Advanced System Care van de IObit ontwikkelaars.
Een gratis onderhoudssoftware die zeer uitgebreid maar gebruiksvriendelijk is. Na het installeren heeft u 4 tabs waarvan de laatste een gereedschapskist is met wel meer dan 20 tools om u windows system in orde te houden.
Er zit ook een file recovery tool bij welke u in staat stelt om verwijderde bestanden terug te halen, zelfs als deze uit de prullenbak zijn verwijdert.

Dit is te vinden onder gereedshapsbox-repair-undelete!

Recuva zou idd een goed alternatief zijn!

Veel succes met het terughalen van u verwijderde bestanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image