Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe geef ik bij Apple aan dat ik een probleem heb bij een update van een app?

Er blijft steeds bij een app staan dat hij geüpdatet moet worden. Alle updates gaan goed. Bij deze zegt hij geen :verbinding met de store.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Probeer wifi uit te zetten en daarna weer aan
Als hij het nog steeds niet doet zet dan je iPod, iPhone of iPad uit en daarna weer aan, meestal doet hij het dan weer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat al gezegd uit je iPhone dan weer aan . Heb je wel je update gedaan? Zo ja kijk in je app store ,of nu ook een overzicht hebt ,vj app's aan gekocht ,geïnstalleerd ,op dit toestel ,en nog niet op dit toestel .zo ja verwijder die app ,door je vinger er even op te houden ,en laad m op nieuw . Succes . Misschien wel een synchronisatie draaien (back up) op je computer Vd veiligheid succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt op internet op zoeken waar de dichtstbijzijnde Apple store is.. Ze zitten sowieso in Denhaag en Amsterdam..Daar kunnen ze je vast helpen! En is makkelijker dan via internet of telefoon..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image