Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Winamp buiten beeld, hoe krijg ik dit terug?

De bovenzijde van mijn winamp programma bevind zich buiten beeld waardoor ik deze dus niet naar behoren kan afsluiten e.d. Ook lukt het me niet het programma te verplaatsen door via de taakbalk op verplaatsen te drukken. wat te doen?

Toegevoegd na 31 minuten:
bedankt voor jullie antwoorden. Hoewel geen van alleen de uiteindelijke verlos gaven heb ik de werkbalk toch weer tevoorschijn weten te toveren, vraag me niet hoe... ik weet het ook niet.

Zal spoedig de vraag sluiten, iemand punten nodig :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ga naar taakbeheer, (rechtermuis knop op de werkbalk onder je comp en kies taakbeheer) kies het programma winamp met rechtmuisklik en kies voor de optie maximaliseren. Als het goed is kun je het nu weer gebruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het programma actief is, dus focus heeft, kun je proberen op ALT-SPATIE te drukken. Je krijgt dan een menu, waarin je kunt kiezen voor "verplaatsen". Met je cursortoetsen kun je je scherm nu verplaatsen.
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit programma reageert denk ik niet op alt-spatie. Het ligt niet aan mijn pc want bijv. mijn internetbrowser reageert hier wel op.
Je zou ALTDRAG kunnen gebruiken :) http://code.google.com/p/altdrag/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding