Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil m´n kamer indelen, wat is een handig hulpprogramma. / site ervoor?

Ik krijg nieuwe meubels voor in m'n kamer alleen weet ik niet hoe ik alles het beste neer kan zetten. Is er een progamma waar ik een eigen kamertje kan maken en dan tv/bank/bed/bureau enzovoort in kan zetten met de maten erbij zodat ik een beetje een inzicht krijgt wat het beste zal staan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Floorplanner.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het allerhandigst is ruitjespapier, een centimeterlint of meetlat, en een potlood. Op het papier neem je de omtrek van je kamer verkleind over. Dan teken je in dezelfde verhouding de meubels na en die knip je uit. En dan kan je gaan schuiven en beoordelen.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probleem: Ik heb geen ruitjespapier en daarbij kan ik niet goed tekenen. Het liefst wil ik het ook op internet omdat dat voor mij sneller is en ik dat ook wat fijner vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fris het goed toch niet perfect te zijn? Op papier is veel makkelijk uitproberen en schuiven. Je kunt er weinig fout aan doen. Je maak op één of meerdere vellen een bovenaanzicht van je kast, bureau, bed etc. En op een ander vel doe je een bovenaanzicht van je kamer maken. Je hoeft echt geen tekenexpert ervoor te zijn. Zolang de maten maar een beetje kloppen. Vraag desnoods hulp aan je moeder of vader.
De ikea heeft daar een programma voor, moet je ff op de site kujken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google SketchUp is hier een heel handig programmatje voor! Gratis en heel gebruiksvriendelijk. Je moet alleen even alles opmeten in je kamer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding