Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een handig fotobewerkprogramma (zie verder de beschrijving)?

Is er een foto-crop-programma, dat foto's cropt waarbij het origineel ook aangepast wordt en alle foto;s bij elkaar blijven?
Picasa bijvoorbeeld is op zich een handig programma, en makkelijk in gebruik maar die zet de bewerkte foto;s dan weer ergens anders neer. A ls je veel fotografeert, dan zie je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer.

De mapstructuur moet zo simpel en overzichtelijk mogelijk zijn. Is er een ander programma dat simpel in gebruik is, maar die wel een simpele mapstructuur heeft en de foto;s waar het om gaat, bij elkaar houdt, na het croppen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
943

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik werk met twee programma's. Bridge voor fotoselectie en Photoshop voor fotobewerking. Maar ik werk ook alleen met RAW, Tiff en jpg.
Als je niet diepe fotobewerking gebruikt, kan je ook Faststone Image Viewer gebruiken. Erg handig voor fotoselectie, en beperkte fotobewerking zoals croppen.
Varianten zijn: XnView, photoscape

Echte goede editer (gratis) ken ik niet. Alleen deze online editor:
http://pixlr.com/editor/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Paint shop pro is een fijn progamma
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Adobe Photoshop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding