Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geblokkeerde opstartprogramma's?

Als ik opstart geeft mijn computer de melding dat er sommige opstartprogramma's geblokkeerd zijn is dit goed of slecht? Wat houd dit in?

En hoe kan ik hier het best in handellen geblokkeerd laten blijven of niet ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
674

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat hangt er vanaf ! Als U een bepaald programma graag toch wilt gebruiken en Uw systeem blijft stabiel,is er geen enkele aanleiding om die geblokkeerd te laten. Het is niet zomaar gedaan,moet U maar denken. Zolang U er verder geen ongemak van heeft..gewoon zó laten.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt er vanaf waar de melding vandaan komt. Volgens mij krijg je deze melding wanneer je met msconfig aan de opstartprocedure hebt gesleuteld. Dat zou jij of een andere gebruiker van de PC gedaan moeten hebben. Je kunt kijken wat er is aangepast. Klik hiervoor op 'Start', 'Uitvoeren' en type in 'msconfig'. Klik op 'Ok'. 'msconfig' wordt nu gestart. Een snellere methode is: druk Windows-toets + R. Dit start ook het vak 'Uitvoeren'

In msconfig kun je op het tabblad 'Opstarten' zien wat er in- en uitgeschakeld is. Wanneer dat naar wens is, kun je 'Ok' klikken. Na een herstart krijg je nog steeds de melding. je kunt deze uitschakelen door het vakje aan te vinken waarin staat dat je de melding niet meer wilt zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het juiste antwoord.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding