Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Nee, dat is niet mogelijk. Alleen spellen die je bij Steam koopt, worden gebonden aan je Steam account. Als je bij een andere winkel dan Steam koopt, is het onmogelijk om een spel aan je Steam account te koppelen.

Wel heb ik iets aparts meegemaakt met een spel wat ik niet bij Steam had gekocht en Steam zelf. Ik had Fallout New Vegas gewoon bij de Free Recordshop gekocht en geïnstalleerd op mijn computer. Maar toen ik het spel ging spelen kreeg ik gewoon toegang tot de Steam Community terwijl ik het spel niet via Steam had gekocht. Steam stond wel aan toentertijd. Dus dat was best wel raar. Maar dat is het dichtste dat ik ooit ben gekomen bij een spel die ik niet via Steam had gekocht en toch met Steam kon laten samenwerken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image