Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een manier om gratis aan Word te komen? (oudere versie mag ook)

Open office vind ik waardeloos en om eerlijk te zijn heb ik ook geen zin om (veel) geld neer te tellen. Daarom zoek ik een manier om gratis of voor weinig geld aan Word te komen, de versie uit 2003 of 2007 mag ook.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom vind je Open Office waardeloos?
De nieuwste versies daarvan zijn nauwelijks nog verschillend van Word qua kunnen... Anders wordt het denk ik illegaal downloaden als je het goedkoop wil hebben...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmhm nou misschien ben ik bevooroordeeld hoor... Moet ik het toch nog maar eens proberen. Illegaal downloaden heb ik geen problemen mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, Open Office is precies hetzelfde hoor.
En anders zul je toch moeten betalen, net zoals iedereen in NL die Office wil.
Ik wil ook zoo veel gratis..maar helaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, ik moet je toch gelijk geven dat ik open office minder fijn vind dan mijn eigen word 2010. Maar ja, ik kreeg hem met heeeeeeel veel korting via school, dus vind het niet nodig om eraan te gaan wennen.
Annswers
13 jaar geleden
Ik vind Open Office ook minder prettig, vooral als je al jaren werkt met 'gewone word'. Vooral als je met plaatjes werkt in je tekst.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gratis downloaden maar is niet legaal.
Voor weinig kopen van iemand die een nieuwere versie heeft. Is niet helemaal legaal maar met key erbij zal het gewoon goed werken.
zie link voor voorbeeld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Downloaden via torrent! Zoek op torrentz.com of thepiratebay.org
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb zelf een cd-rom van office 2003, ik kan die kopieren, en code krijg je dan ook van mij, veel kennissen hebben die al van mij zo gekregen.. en doen het allemaal
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
office 2003 zit ook geen controle meer op.
microsoft heeft maar controle op de laatste 2 versies (2010 en 2007).
een 2003 versie kan je op dit moment dus gewoon gebruiken (wel met code maar er is geen controle op de code via internet, alleen vanaf de cd zelf).
Studenten kunnen vaak goedkope licenties krijgen via de school, wie weet is dat wat?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed idee, helaas ben ik geen student...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer iemand te vinden die wel een student is of in het onderwijs zit.
studenten betalen ongeveer 20 euro en docenten 9 euro.
maximaal 3 licenties per student of docent.
dus als je iemand kent die student of docent is kan die er een voor zichzelf en voor jou bestellen. http://slim.nl/shop/Software.aspx
Open office, letterlijk een copy van office zelf! Zoek maar op google @ open office
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding