Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je een .avi bestand omzetten in een .mov of .mp4 bestand?

Ik heb laatst een aantal .avi bestanden gedownload, maar mijn computer opent die niet. Daarvoor heb ik een .mov of .mp4 bestand nodig, want die opent hij wel. Is er een speciale website of een programma waarmee ik ze wel kan openen of anders kan omzetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

In plaats van omzetten zou ik even een codec pack downloaden zoals k-lite of een mediaplayer als VLC-player die werkelijk alle formaten afspeelt.

Toegevoegd na 2 minuten:
ALs je het k-lite codec pack download zit daar ook MPC MediaPlayer Classic in een hele prettige player.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met DivX player welke je gratis kunt downloaden kun je de AVI bestanden prima prima openen. Dat kan met de rechter muisknop op het programma en kiezen voor openen met ( in jouw geval je AVI bestand) of door het bestand naar je (in je) DivX player te slepen. Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een Apple ben je eigenlijk een beetje gehandicapt, die zijn standaard niet zo handig met windows formaten.
Het beste is een goede mediaspeler downloaden en daar het standaard mee af te spelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Youtube downloader, te vinden op google, is ook een converter, ik gebruik die altijd :)
14 jaar geleden
Door progamma 'formatfactory' te downloaden kan je alles aan het door gewenste format aanpassen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing