Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de foto's en/of videootjes die ik met de Samsung SGH-M150 heb gemaakt over zetten naar mijn computer

Kan dit wel? Heb ik daar bv. nog speciale kabeltjes voor nodig? Zo ja welke?
Ik zie over deze zaken n.l. geen enkele instructie op de handleiding.
Alvast bedankt.

Toegevoegd na 1 week:
Ik laat de vraag nog een paar dagen staan en ik zag ook dat er nog 'GPRS Dual Band' stond achter het 'Samsung SGH-M150'

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
981

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het beste dat je kunt doen is een bluetooth usb stick aanschaffen, dan kun je ze via bluetooth overzetten naar je pc. Deze zijn al te koop vanaf 7 euro.
Hieronder heb ik een site toegevoegd met de verschillende soorten bluetooth usb adapters.
http://www.kelkoo.nl/ss-bluetooth-usb-adapter.html

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke fotocamera heeft een geheugenkaart die je eruit kunt halen. Die kan je dus met een universele geheugenkaartlezer op je computer aansluiten. Dat werkt veel sneller en prettiger als de camera zelf aansluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze telefoon heeft geen geheugenkaartje, alleen intern geheugen
Een optie is om het via bluetooth te doen maar dan moet je dat ook op je computer hebben.
2de optie is het geheugenkaartje eruit te halen en in de computer of kaartlezer te stoppen. Dan moet je wel een geheugenkaartje in je telefoon hebben zitten en zorgen dat daar de foto's op staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding