Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie weet er een goeie en gebruiksvriendelijke Servicedesk tool/helpdesk applicatie

we moeten op school een Servicedesk tool zoeken en gebruiken.

de tool moet de volgende informatie kunnen rapporteren:
• Een overzicht van de apparatuur die binnenkort vervangen moet worden.

• Het aantal openstaande klachten en wijzigingsvoorstellen.

• De opgetreden klachten in apparatuur en software per soort en merk.

• Een overzicht van de werkzaamheden per technicus.

de volgende tools mogen niet gebruikt worden:
* Sysaid
* Spiceworks
* Issuetrak
* ManageEngine

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Groetjes, E.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Kijk eens naar Topdesk. Wordt veel gebruikt.
http://www.topdesk.com/nl/home/
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
topdesk heb ik ook op school gehad toen het vak helpdesk nog een verplicht vak was bij mij op school.
Wat erg goedkoop is is :
Supportdesk.

Wij werken ermee op het werk en je kunt het zo uitgebreid maken zoals je zelf wilt.
Echt een super goede tool om alles in bij te houden qua calls en dergelijke.
Zelfs je CMDB kun je eraan koppelen, of een eigen cmdb erin maken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image