Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is TuneUp wel een goed programma voor windows 7 ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
755
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
allebei een beetje. het is allebei even slecht als het niet goed is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je de laatste versie+updates hebt wel ja. Bovendien vele tweaks bestonden al op XP en zijn herbruikbaar voor T.U. Het is een goed programma maar men verwacht er teveel van, als je downweg massa's programma's hebt draaien en je systeemschijf loopt vol, valt er niet veel meer te redden, en wordt je pc nimmer nooit meer als 'nieuw'. Niet alleen T.U. is verantwoordelijk voor een goed draaiende computer, ook de gebruiker zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Al dit soort (tweak)programma's zijn op de een of andere manier ALTIJD gevaarlijk. Ik geef U een voorbeeld> U gebruikt dus Tune Up en disabled iets. Na pak-m-beet 2 maanden blijkt ïets " plotseling niet meer ( volgens de wijze zoals Windows dat oorspronkelijk wil)U piekert zich suf ,wat er toch aan de hand kan zijn ...en weet het even niet meer.
U heeft dus 2 maanden geleden iets uitgeschakeld en zal nooit exact meer weten,wat precies. U gaat het e.e.a. opnieuw veranderen en loopt daarmee de kans ,dat de PC vervolgens nog méér al dan niet kleine probleemen begint te vertonen...Ik overdrijf dit bewust,want zó gaat het namelijk in 99 van de 100 gevallen als er "plotseling" een probleem optreedt. Weet U ,dat er dan nog maar één mogelijkheid is,om de PC in de redelijke staat terug te krijgen ? Tune Up verwijderen en Windows gewoon lekker zelf de boel in orde laten houden. Ik heb nog nooit één programma gezien,wat A echt nuttig was en B ..snelheidswinst voor een PC opleverde..want dat behaal je hoogstens door de schijf zo origineel mogelijk te laten en/of extra geheugenbankjes op het moederbord te zetten...vandaar mijn aversie .

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding