Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost het normaal als je iemand vraagt om Windows te instaleren op je Pc.

Bij het opstarten word DOS gestart. Ik kom zelf niet in de scherm waar je kan formateren en windows instaleren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
5.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor het installeren van Windows wordt normaal tussen de 40 en 100 euro gevraagd... Ik denk dat je 100 euro kwijt bent in een computerwinkel inclusief personeelskosten. Alhoewel ik dit belachelijk vind omdat (voor mij!) Het installeren van een computer op professionele wijze kinderlijk eenvoudig is. Ik raad aan om eens in je vrienden/kennisenkring te kijken of er iemand super handig is met computers. Of de zoon of dochter van iemand die een ICT opleiding volgt (doe ik ook) want dat zijn studenten die t leuk vinden om te doen en graag een zakcentje willen bijverdienen! Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ca. een dagdeel dus tussen de honderd en vierhonderd professioneel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe dit ook wel eens als klusje. Vraag er meestal rond de 25€ voor, maar het is echt kinderspel. Vooral nu met Windows 7. Alles gaat vanzelf. Er staan ook handleidingen op Google als je het zelf wil proberen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor 12 euro per jaar, 9 euro 'voorfietskosten' en 10 euro per halfuur, kun je een ICT-student inhuren. Ze werken door het hele land, dus ook in Lelystad.
(Lees meer...)
Pieter2011
13 jaar geleden
of je laat het door een pro doen, ;), 40 euro vraag ik hier , maar dan wel goed en met de nieuwste drivers
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vraag er 15 euro voor, of 17.85 met btw.
windows 7 duurt 15 minuten met een i5 core met 4 gig geheugen of beter.
drivers worden automatisch via internet geinstalleerd met windows 7 en gedeeltelijk met windows vista.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zelf een installatie cd hebt kost alleen het het installeren € 100. Heb je geen installatie cd, dan dien je die te kopen en dan wordt het € 190.

Maar als je deze cd zelf hebt, dan moet de installatie eenvoudig zelf gedaan kunnen worden.
Als je de cd in je cd rom station plaatst en je start je pc opnieuw, dan wordt in principe de pc opgestart vanaf de cd. Mocht dit niet het geval zijn dan moet je in de Bios de volgorde van "booten" aanpassen en dan gebeurt het zeker.
Ik stuur je hierbij een site van waaraf de grootste leek Windows XP opnieuw kan installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je een legale windows: zoniet dan zul je bij een professional nog eens € 100,- moeten dokken om die aan te schaffen, anders helpen ze je niet. En dan voor installatiekosten nog eens € 60,- .
Bij particulieren kan het al voor 3 tientjes.

Toegevoegd na 1 minuut:
welke windows gebruik je?
kijk eens op deze site, hier staan hele uitgebreide handleidingen voor XP, Vista en 7 om zelf windows te installeren. heel handig!
http://www.schoonepc.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding