Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik in een e-mail een onderstreepte regel aanklik die ergens naar verwijst gebeurt er niets. Wat gaat er fout?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik gebruik Windows XP en dit gebeurt bij mijn e-mailadres hetnet.nl
Bij mijn e-mailadres hotmail.com gaat alles normaal.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gebruik je Outlook Express? Zo ja: ik heb even rondgekeken op het internet en vind daar (op een betrouwbare website) de volgende oplossing:

Openen van links werkt niet meer en andere problemen

Is het niet meer mogelijk om met een link in een e-mailbericht een website te openen of is er sprake van andere aanverwante onregelmatigheden? Een fout in de registratie van de DLL-bestanden is meestal de veroorzaker. Dit probleem is op te lossen door onderstaande commando's stuk voor stuk uit te voeren via Start, Uitvoeren:

regsvr32 urlmon.dll
regsvr32 shdocvw.dll
regsvr32 actxprxy.dll
regsvr32 oleaut32.dll
regsvr32 mshtml.dll
regsvr32 browseui.dll
regsvr32 shell32.dll

Dit gaat het gemakkelijkst door ze stuk voor stuk te selecteren, te kopiëren (CTRL-C) en in het uitvoerveld van het startmenu te plakken (CTRL-V). Start vervolgens Internet Explorer en kies Extra, Internetopties, tabblad Geavanceerd en kies de knop Opnieuw instellen. Doorgaans is het probleem dan opgelost.

Ik hoop voor je dat het werkt; succes!
(Lees meer...)
Pieter2011
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het werkt prima! Bedankt

Andere antwoorden (2)

Misschien klopt de onderliggende hyperlink niet, betreft het geen hyperlink, of moet je ctrl ingedrukt houden als je erop klikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk is de link geblokkeerd om veiligheidsredenen. Dat kan voorkomen bij programma's zoals Outlook en ook soms bij Hotmail.

Maar ik verwacht niet dat dit het probleem bij jou is. Wat je eens zou kunnen doen is CCleaner (gratis) downloaden en een registerscan doen. Zo'n scan zoekt de problemen in het register op en kan ze repareren, vaak wil dat wel helpen. Download CCleaner hier: http://www.piriform.com/ccleaner/download/standard. Installeer het programma (vink overbodige opties/reclame weg uiteraard), klik op 'Register', dan op 'Scan naar problemen' en als hij klaar is met scannen 'Herstel geselecteerde problemen'. Ik adviseer je om dan op 'Ja' te klikken en een back-up van je register op te slaan. Klik dan op 'Herstel alle geselecteerde fouten'. Herstart je PC en hopelijk is het opgelost!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding