Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel ik een herinnering in in Outlook (zie uitleg)?

Je kunt in outlook een herinnering invoeren met als optie "Duurt hele dag", maar ik wil dat het alarm om 08:00 afgaat en niet om 00:00 uur. Hoe stel ik dat in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Als je het vinkje weghaalt bij 'duurt de hele dag' dan krijg je 2 tijdbalkjes te zien.
Daarin kan je aanvangstijd ingeven.
Ook kan je aangeven hoelang van te voren je een herinnering wilt krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik maak de herinnering gewoon als een 'afspraak'. Met begin en eindtijd. Misschien is dat iets? Dat zou dan wel een afspraak moeten zijn die om 8u begint. En je kunt hem dan tot 0:00u laten doorlopen. Denk niet dat precies kan wat jij wilt. Of je zet er 2 in: 1x herinnering voor hele dag en 1x afspraak om 8u voor alarm. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Mmm, met de 1e opl staat ie niet standaard bovenaan... Ik zal morgen nog eens kijken.

Toegevoegd na 5 dagen:
Heeft wat langer geduurd, maar kan er niets beters van maken. Sorry, succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image