Wat is een handige manier en makkelijke manier om een dvd te branden?

Ik heb net geprobeerd een dvd te branden en dat is niet helemaal gelukt. eenmaal in de dvd speler liep deze helemaal vast. wat is een handige manier en makkelijke manier? en hoe moet dat dan precies?

want om een dvd te branden hoef je toch niet gelijk een programma te downloaden ik neem aan dat het ook mogelijk is met de standaard software op een laptop met windows 7.

Alvast Bedankt!

Toegevoegd na 7 minuten:
uit mijn vraag blijkt misschien dat ik liever de standaard software gebruik maar dat hoeft niet, als het maar werkt ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

beste,,

Ik weet niet welke DVD brander programma je gebruikt hebt? het ligt meestal aan de dvd brander!
ik heb wel een mooie DVD brander die het wel denk goed gaat doen!
hier is even het linkje waar je die DVD brandprogramma kan downloaden!

http://www.bestedownloads.nl/brandprogramma.htm

of je download de Windows DVD brander!

veel succes maat!

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt ook het brand programma Nero downloaden maar die kost wel geld!

als je windows 7 computer of laptop koopt zit die er Standaard bij je pc inbegrepen!

maar er zij zoveel DVD branders! dat je zelf bijna niet meer weet wat de 1 de beste is!

oke nog wens ik je veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt! daar had ik wat aan :)

Andere antwoorden (4)

Misschien geen correct antwoord op je vraag omdat je liever gewoon de windows 7 software gebruikt.
Maar ik raad je toch aan om Nero of alcohol 120% te gebruiken, dat werkt bij mij altijd prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
cdburner pro is een goed en gratis programma
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan de bestanden die je wil branden kopieeren naar de schijf waar de brander op aangesloten is (bij mij de E schijf)
Doe een schijf in de brander.
Druk op de rechtermuisknop en selecteer:deze bestanden op
cd zetten.
Makkelijker kan het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf brand dvd films altijd met dvd fab dit werkt altijd omdat hij ook zelf een landcode toevoegt handig voor gedownloade films!