Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft er iemand ervaring of informatie over Aero Zoom of Desktopzoom ?

Het betreft hier vergrootprogrammas die kunnen draaien op XP of Win 7 besturingssystemen (voor slechtzienden)
Mijn moeder overweegt om een andere PC te kopen (on Touch Screen, maar zij gebruikt nu het vergrootpro-gramma FatBits (uitgegeven door DigitalMantra), wie kan mij hierbij helpen of nuttige sites doorgeven ?? Het is vrij dringend !!

Mvg,

Karel8158

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
526

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit is niet direct een antwoord op uw vraag maar wellicht wel een antwoord wat u zoekt. Probeer Winkey(rechts van CTRL links van ALT)+u, hiermee zult u bij het standaard vergrootglas komen van uw Windows editie.

Toegevoegd na 7 minuten:
Nu in Windows 7 is het vergrootglas vernieuwd met een aantal nieuwe opties. Standaard is er nu de nieuwe optie om het vergrootglas Full screen te gebruiken waarmee het gehele scherm dus wordt vergroot. Er blijft dan een vergrootglas op het scherm staan waar je dan op kunt klikken om de opties tevoorschijn te halen.

Als ik me niet vergis kunt u ook alle icoontjes/taskbar vergroten. Heb momenteel geen Windows 7 maar als u er zelf niet uitkomt neem gerust opnieuw contact op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding