Is Audacity te resetten of iets dergelijks?
Ik heb met Audacity, een muziek edit programma, per ongeluk het effect 'wahwah' gebruikt over een muziekstuk, het resultaat; van Beethovens 9de was het tweede deel door middel van wah wah vervormd tot een 2seconde durend soort buitenaards geluid. Nou, dat was niet zo'n leuk effect. Dus ik gebruik een ander en vergeet het 'wahwah-effect' ongedaan te maken.
Nu komt het gekke. Elk muziekstuk wat ik nu importeer met Audacity om te editen (oftewel gewoon lekker te klooien met die gekke effecten) heeft nu standaard dat wahwah-effect, elk nummer duurt nu zo'n 2 seconden en bestaan uit enkel wat buitenaardse geluiden.
Ik heb alles geprobeerd; ook audacity gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, maar ook dan blijft het probleem bestaan. Nu vraag ik me af of er een manier is om heel Audacity te resetten? Hoe komt het toch dat dat effect blijft, ook al herinstalleer ik Audacity 3 keer, en wat moet ik doen om dit ongedaan te maken? Misschien zijn er ergens op mijn computer nog wat achtergebleven programmabestanden die ik handmatig moet wissen die dit probleem veroorzaken?
Lang verhaal, maar heel erg bedankt voor iedereen die de moeite neemt om te antwoorden!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.