Hoe kan ik een mp3-bitreeks uit een filmpje trekken Z-O-N-D-E-R een audio-ripper te gebruiken?
Hoe kan ik een mp3-bitreeks uit een filmpje bit-for-bit kopiëren naar een mp3-only bestand?
Dus NIET (N-I-E-T) opnemen/re-recorden (rippen) met een audio-recording progje... Dan gaat de 2MB file naar iets van 24MB (in elk geval intern, tijdelijk) en dan moet je 't HERrcomprimeren als je er weer een 2MB mp3-bestand van wil maken.
Ik wil pertinent niet hoeven hercomprimeren. Als 't antwoord dat wel inhoudt, dan krijg je in elk geval een thumbdown (sorry :P). Zo'n antwoord is ook nutteloos want dat kan ik al.
Er zijn dus progjes die zelf wel rippen en dan kunnen opslaan als mp3-file (zonder eerst een 24MB was-file te maken), maar dan heeft ie toch ge-hercomprimeert (da's te zien aan de mp3-kwaliteitsinstellingen die je dan in kunt stellen en afhankelijk van die kwaliteit ook verschillende groottes van bestanden genereert - wat dus aangeeft dat ie inderdaad de audio opneemt en dan hercomprimeert).
'T moet dus een progje zijn die de audio-bitjes er uit trekt en 1-voor-1 kopieert naar een nieuw bestand zonder de geluidskaart te gebruiken. ('T MOET dus ook gewoon kunnen op een PC ZONDER audio-chip/audio-kaart.)
Het gaat in dit geval om een FLV-bestand, maar ook andere formaten komen voor.
'T moet dus een progje zijn die 't filmpje scheidt van de audio. Het zal dus om een progje gaan die goed met headers enzo kan knutselen.
En liefst weer freeware natuurlijk... ;)
http://www.youtube.com/watch?v=aXNhg-nC_sY
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.