Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb Call of Duty en een Asus Eee netbook. Hier zit natuurlijk geen DvD speler in. Hoe krijg ik dit spel werkend op mijn Eee?

Eee werkt op Windows XP met SP3.
Call of Duty is origineel gekocht, dus legaal met key.

Toegevoegd na 57 seconden:
Call of Duty 2......vergeten te vermelden....dus ....2

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb het met Alcohol 52% geïnstalleerd.

Alles lijkt goed te gaan tot ik wil spelen. Dan krijg ik een foutmelding:
DirectX(R) encountered an unrecoverable error.

Ik heb de diagnost gedraaid en alles aangevinkt wat moet. Er staat DirectX 9 op.
Wat kan er mis zijn??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
624

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Maak een iso bestan van de cd, dit kun je overzetten naar je netbook via usbstick. Vervolgens kun je de iso mounten met daemon tools. Dit programma laat de pc denken dat het een echte cd is.
Ik hoop dat het spel een beetje te spelen is, maar zo kun je het beste installeren.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het gaat heel slecht spelen hoor. Op een Eee PC, stel je voor.

Maarja, zet het op een andere pc, zet het van die pc op een USB-stick, douw die in je "eee pc "en klik op setup.exe
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een externe dvd-speler kopen en het dan op je Eee netbook zetten, je kunt het ook via een pc of laptop met dvd-speler kopieren naar een een usb-stick (misschien installeren op een usb stick maar ik weet niet zeker of dat kan) maar je kunt het ook gewoon laten. Als je al de moeite hebt genomen op het op je Eee-netbook te krijgen zul je er geen tot weinig plezier van beleven omdat dat gewoon niet gaan werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding