Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb documenten gemaakt in word op het systeem Vista. Nu probeer ik ze te verwijderen (worddocumenten) maar dat lukt niet. Weet iemand hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

In ieder geval word afsluiten. Dan met de verkenner naar de map gaan waar de documenten staan en daar verwijderen (deleten)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan bijvoorbeeld in Verkenner. Ga naar de map Mijn Documenten en verwijder de tekstbestanden die je niet meer nodig hebt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zo kan het ook:
- klik in Word op 'openen' (het gele mapje).
- zoek in de lijst het bestand dat je wilt verwijderen.
- klik met de rechtermuisknop op dat bestand.
- kies in de keuzelijst de optie 'Verwijderen'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via verkenner, de files mogen niet geopend zijn in word.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image