Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een adressenbestand uit Excel 2007 mergen met een brief in Word 2007?

Ik moet een brief verzenden aan een grote groep mensen en hun gegevens heb ik allemaal staan in een Excelsheet. De brief heb ik gereed. Nu wil ik dat dingen als de achternaam etc automatisch worden ingevuld ipv dat ik dat 16000 keer mag gaan doen. Hoe merge ik die bestanden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

In deze gratis cursus wordt dat stap voor stap uitgelegd:
http://www.gratiscursus.be/word_2007/wordles033.htm

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze is nog even duidelijker:
http://www.pvcf.nl/742_document.pdf
(Lees meer...)
bamibal
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Top thanks! Het is gelukt!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image