Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik afbeeldingen samenvoegen?

Ik heb scans gemaakt van een bouwtekening A1 formaat.
Deze afbeeldingen wil ik nu weer samenvoegen tot één afbeelding zodat je alles weer in één keer ziet en in en uit kan zoomen.
Wie heeft er een goede sugestie voor mij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Foto bewerkingsprogramma zoals bijvoorbeeld Photoshop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja daar heb ik gezien dat je kan mergen, dus foto's in elkaar plakken. Maar ik wil ze naast en onder elkaar hebben tot 1 document.
escape
13 jaar geleden
Welja, schaf even een pakket aan van 1000 euro om een paar scans aan elkaar te plakken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een afbeelding afmeten; stel 1 afbeelding is 10 cm breed en 5cm hoog en je hebt 4 afbeeldingen, dan heb je dus een breedte van 40 cm en een hoogte van 20 cm.
Je maakt een nieuwe document aan met de totale breedte en hoogte en plakt hier de afbeeldingen in. @escape; aangezien het eenmalig is kan je ook gewoon een trial downloaden via de site van Adobe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de volledige versie van Photoshop. Dus dat is het probleem niet. Ik moet op A1 formaat kunnen. En dat krijg ik dus niet voor elkaar met Photoshop
Met Hugin en Panorama Tools.
Zie de volgende gebruiksaanwijzing:
(Lees meer...)
escape
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding