Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik achter het wachtwoord van incredimail?

Mijn vader heeft ooit een account aangemaakt die automatisch inlogt bij opstarten pc.
Mijn vader is gestorven en we weten het wachtwoord niet zodat mijn moeder alleen op haar eigen pc haar mails kan zien, openen, lezen, versturen.
Hoe komen we hier achter.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
5.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Kun je niet het bedrijf waar het van is opbellen en uitleg geven en vragen of ze er wat aan kunnen doen? In zulke gevallen zijn ze vast wel bereid er een nieuw wachtwoord op te zetten, mits je kan bewijzen je echt zijn zoon bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben zijn dochter
jc54
14 jaar geleden
@olifantje; bij zulke antwoorden altijd eerst even naar het profiel kijken. Dat kan pijnlijke vergissingen voorkomen.
Niet dat het in dit geval pijnlijk is, maar toch........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry rockyspooky
bij wie heeft hij een account? hotmail gmail hetnet orange...
als je die provider belt sturen ze het wachtwoord naar het huisadres waarop die geregistreerd staat. bij hotmail en gmail moet je even op de site kijken daar kun je een nieuw wachtwoord aanvragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij @home
Als je toevallig Mozilla Firefox gebruikt, zou je eens kunnen proberen, om via extra/opties/beveiliging/opgeslagen wachtwoorden, het password (en inlognaam) te achterhalen.

Verder zal ook bij Incredimail, het account zijn gekoppeld aan een ander email-adres. Naar dat adres, zijn destijds zaken als activatie-code gestuurd. Soms staan daar ook andere inloggegevens bij. Misschien kun je eens zoeken in de mailboxen van andere email-accounts.

Is zo'n ander email-account beschikbaar, dan is het in sommige gevallen mogelijk om een nieuw wachtwoord aan te vragen, door alleen dat andere emailadres in te vullen. Of dat ook geldt bij Incredimail, dat zou je moeten uitproberen.

Als laatste kun je ook nog proberen, in de inlogvelden van Incredimail, met je muis rechts te klikken. Als je geluk hebt, verschijnt er een inlognaam, en een wachtwoord, dat onzichtbaar is gemaakt met een aantal ronde zwarte balletjes, maar dat dan wel werkt. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een gratis programma kun je hier downloaden
http://download.cnet.com/ActMon-Password-Recovery-XP/3000-18501_4-54691.html

Het maakt een vakje dat je over de ***** kunt doen in het password veld en dan zie je wat het password was in gewone tekens
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding