Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je media zoeken in WhatsApp, langer dan een jaar geleden?

Ik stuur regelmatig foto's en docenten naar mensen en ontvang die ook vaak. Sinds vorige week kan ik wanneer ik een chat aanklik en op de 3 stipjes klik en kies voor "Media, links en documenten" niet verder terug kijken dan 1 jaar geleden.

Maar als ik met de hand door de chat scroll kom ik nog wel foto's videos on documenten tegen, dus ze zijn er nog wel, maar in de zoekoptie staan ze niet meer. Ontzettend vervelend dit.

Iemand een idee hoe ik dat weer terug krijg?

Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Het lijkt erop dat WhatsApp een soort limiet heeft op de zoekfunctie voor media in chats, vaak tot een jaar terug. Je kunt nog steeds door de chat scrollen omdat de bestanden nog aanwezig zijn, maar de zoekfunctie werkt niet verder terug.

Een mogelijke oplossing is om je WhatsApp-app te updaten naar de nieuwste versie. Soms worden bugs of beperkingen aangepakt in updates.

Daarnaast kun je proberen om de chat te exporteren, wat kan helpen om toegang te krijgen tot oudere media. Dit kan meestal via de chatinstellingen.

Wie heeft ervaring met dit probleem? Hebben jullie tips om oudere media in WhatsApp te vinden of mogelijke oplossingen?
een maand geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing