Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Door een fout op Facebook (de zogenaamde 2FA aanmelding) kan ik niet meer inloggen(lees beschrijving?

Ik heb per ongeluk mijn authenticatie-app verwijderd... maar nu kan ik niet meer in mijn Facebook-account komen. Nu heb ik alle mogelijke oplossingen geprobeerd die op het Facebook Help Center stonden, maar helaas geen resultaat.
Wat kan ik nu doen, want als ik mijn ID doorstuur naar Facebook krijg ik een ongeldige link met daarin de foutmelding: Je hebt deze pagina teveel bezocht, probeer later opnieuw..

Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Als je je authenticatie-app hebt verwijderd en je kunt niet inloggen op Facebook, zijn er een paar dingen die je kunt proberen.

Je kunt proberen om een back-up code te gebruiken, als je die hebt ingesteld toen je 2FA activeerde. Deze codes zijn meestal eenmalig en staan vaak in de instelling van je 2FA.

Als dat niet werkt, probeer je dan in te loggen met een van de andere herstelopties die Facebook biedt, zoals het verzenden van een verificatiecode naar je geregistreerde e-mailadres of telefoonnummer.

Als je problemen hebt met de link voor het indienen van je ID, probeer dan een andere browser of wis je browsergeschiedenis en cookies. Soms helpt dat om technische problemen op te lossen.

Het kan ook nuttig zijn om direct contact op te nemen met de klantenservice van Facebook, zelfs al is het lastig. Ze hebben soms speciale stappen voor situaties zoals deze.

Wie heeft soortgelijke ervaringen met het herstellen van hun Facebook-account? Wat werkte het beste voor jullie?
een maand geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing