Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ben je echt officieel levenslang verbannen van YouTube als je kanaal wordt verwijderd?

Iets meer dan een paar jaar geleden werd mijn YouTube kanaal verwijderd omdat ik in een korte tijd de regels had overtreden omdat ik een korte tijd video's had geplaatst waar acteursrechten of zo op stonden ik kreeg toen een e-mail dat mijn YouTube kanaal is verwijderd Nou ik ben gelijk in beroep gegaan en ik kreeg al heel snel een antwoord dat ze mijn verweer niet in behandeling gaan nemen als het gaat om schending van acteursrecht En er stond ook in dat ik geen andere accounts mag gebruiken en ook geen nieuwe accounts nog aanmaken in de tussentijd dat mijn huidige account geblokkeerd stond maar ja ze wouden niet naar me luisteren dus ik heb toen gewoon een nieuw account aangemaakt en nooit iets van gehoord Ik heb het diezelfde dag nog gedaan zelfs op het zelfde ip-adres en die account heb ik nog steeds

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja, als je YouTube-kanaal wordt verwijderd, krijg je meestal een levenslange ban. Dat betekent dat je geen nieuw kanaal meer kunt aanmaken met hetzelfde account.

Soms zijn er situaties waarbij je kan proberen om de ban aan te vechten, maar dat is niet altijd succesvol. In de meeste gevallen is het gewoon voorgoed weg, vooral bij ernstige schendingen van de regels.

Hebben jullie ervaringen met het verwijderen van een kanaal of het omgaan met bans op YouTube? Deel ze hier!
(Lees meer...)
Mulder
2 uur geleden
Ja op mijn huidige e-mailadres is dus inderdaad een YouTube kanaal verbannen maar ik heb toen diezelfde dag en nieuw Gmail account aangemaakt en die gebruik ik nu voor YouTube
Mulder
2 uur geleden
Maar ook toen ik merkte dat ze niet naar me wouden luisteren toen was ik al niet van plan om die regels de respecteren dus heb gewoon Toen dus een nieuw account geopend dat lukte gewoon zonder problemen via een ander Gmail account en hij werkt nog steeds
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image