Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Je kunt je Facebook-account verwijderen door eerst in te loggen op je account en naar de instellingen te gaan.

Ga naar ‘Je Facebook-gegevens’ en klik dan op ‘Deletie en deactivatie’. Hier kies je voor ‘Je account verwijderen’. Volg de stappen die worden weergegeven om je account permanent te verwijderen.

Vergeet niet dat als je je account verwijdert, al je gegevens en vrienden verloren gaan. Dus zorg ervoor dat je alles hebt wat je wilt bewaren voordat je het doet.

Wie heeft eerder hun Facebook-account verwijderd? Wat was de reden en hoe ging dat?
(Lees meer...)
samaiphon
3 uur geleden
hoe maak ik een andere account aan in FB?
samaiphon
3 uur geleden
ik gebruik Mozilla Firefox
Je Facebook-account permanent verwijderen:
Klik in de rechterbovenhoek van Facebook op je profielfoto.
Selecteer Instellingen en privacy en klik op Instellingen.
Als Accountcentrum linksboven in je menu Instellingen staat, kun je je account verwijderen via het Accountcentrum. Als Accountcentrum linksonder in je menu Instellingen staat, kun je je account verwijderen via je Facebook-instellingen.
Je Facebook-acccount verwijderen via het Accountcentrum
Je kunt je account verwijderen door in het Accountcentrum rechtstreeks naar de instellingen Eigendom en beheer van accounts te gaan. Of je kunt deze instructies volgen:
Klik in de rechterbovenhoek van Facebook op je profielfoto.
Klik linksboven op je scherm op Accountcentrum.
Klik onder Accountinstellingen op Persoonlijke gegevens.
Klik op Eigendom en beheer van account.
Klik op Deactiveren of verwijderen.
Kies het account of profiel dat je wilt verwijderen.
Selecteer Account verwijderen.
Klik op Doorgaan en volg dan de instructies om te bevestigen.
Je Facebook-account verwijderen via je Facebook-instellingen
Je account permanent verwijderen:
Klik rechtsboven op Facebook op je profielfoto.
Klik op Je Facebook-gegevens.
Klik op Deactiveren en verwijderen.
Kies Account verwijderen en klik vervolgens op Doorgaan naar account verwijderen.
Klik op Account verwijderen en voer je wachtwoord in. Klik vervolgens op Doorgaan.
(Lees meer...)
2 uur geleden
samaiphon
2 uur geleden
ik wil eerst voor de zekerheid een nieuwe account aanmaken voor ik mijn oude account verwijder maar hoe doe ik dat?
tinus1969
een uur geleden
Nieuw account aanmaken is niet zo moeilijk maar je hebt er een ander/nieuw emailadres voor nodig vziw

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding