Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik facebook messenger berichten weer zien?

Ik heb nu al een paar keer gehad, dat als een facebook gebruiker waarmee ik niet bevriend ben mij een bericht stuurt, ik alleen een berichtverzoek zie.
Op de messenger app op mijn telefoon zie ik het bericht wel, maar niet op de computer, wat kan ik hier aan doen?

13 uur geleden
98

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je Facebook Messenger berichten niet meer kunt zien, zijn er een paar dingen die je kunt proberen.

Controleer eerst of je niet per ongeluk berichten hebt gemute of de chat hebt verborgen. Ga naar je gesprekkenlijst en scrol naar beneden; soms staan verborgen chats daar.

Als je de app gebruikt, zorg er dan voor dat je de nieuwste versie hebt. Soms kunnen updates problemen oplossen. Je kunt ook proberen de app te sluiten en opnieuw te openen.

Daarnaast kun je proberen in te loggen op Facebook via een browser, daar zijn soms berichten makkelijker terug te vinden. Check ook je 'Archief' in Messenger; mogelijk heb je gesprekken per ongeluk gearchiveerd.

Wie heeft tips om verdwenen Messenger berichten terug te vinden? Hebben jullie dit ook meegemaakt? Laat het weten!
(Lees meer...)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding