Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een mp3 versturen per Whatsapp?

het lukt me momenteel niet, ik probeer met de laptop een mp3 aan iemand te versturen, en krijg een foutmelding; ingelogd op laptop via web.whatsapp

2 weken geleden
311
TurfGraver
2 weken geleden
Wat voor foutmelding krijg je?
bolt77
2 weken geleden
"1 bestand dat u probeert toe te voegen wordt niet ondersteund"
LeonardN
2 weken geleden
Bij mij lukt het gewoon elk bestand te versturen. Ik kies document.
Ik doe het overigens via de app op de PC niet via de website.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Om een audio-bestand via WhatsApp te verzenden, moet je eerst het bestand hebben opgeslagen op je apparaat. Dit kan een nummer zijn dat je hebt gedownload, een spraakopname die je hebt gemaakt of een ander geluidsbestand dat je wilt delen.

Open vervolgens de WhatsApp-app op je telefoon en ga naar het gesprek waarin je het audio-bestand wilt verzenden. Tik op het tekstvak om het toetsenbord te openen en tik vervolgens op het paperclip-icoon naast het tekstvak. Hiermee open je het menu met verschillende bijlagen die je kunt verzenden.

Tik op de optie “Document” in het menu en zoek het audio-bestand op je apparaat. Zodra je het bestand hebt geselecteerd, wordt het automatisch geüpload naar het WhatsApp-gesprek. Je kunt eventueel een bijschrift toevoegen aan het bestand voordat je het verzendt. Tik ten slotte op de verzendknop om het audio-bestand te verzenden.
(Lees meer...)
2 weken geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding