Hoe kan ik een Whatsapp bericht met foto ontvangen terwijl ik die persoon die foto niet heb gestuurd?
2. "De ontvanger(C?!) gaf ook aan dat ik het bericht verstuurd had." Dat wijst er toch op dat JIJ gewoon drie(A,B,C) mensen de foto hebt verstuurd. Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ik lees het dat drie personen(A,B,C) de foto hebben ontvangen, terwijl jij denkt dat het maar naar 2 personen(A,B) is verstuurd. Als je een foto deelt, dan krijg je een overzicht van al je whatsappcontacten. Je vinkt dan aan wie je de foto wil versturen. Wat klinkt logischer:
1. Een hack die er voor zorgt dat meer personen dan jij wil een foto ontvangen.
2. Een misklik door jou.
?!
"..op het rondje met de 1 hebt gedrukt, verstuur je een foto die eenmalig bekeken kan worden en daarna automatisch verdwijnt uit de chatgeschiedenis."
Ik heb een vakantiefoto gemaakt, die selecteer ik in mijn galerij, vervolgens selecteer ik verzenden naar WhatsApp, daar selecteer ik kontakt A en B. Vervolgens zet ik daar nog wat tekst onder de foto en vervolgens verstuur ik het met de groene pijl. Niks op "1" gedrukt oid. Even later krijg ik bericht van kontakt C, heeft de bewuste foto én de tekst, geswiped "Leuk hoor die foto." En ik zie nergens bij contact C die foto staan. Krijg de foto ook niet te zien als ik in dat geswipde bericht op de foto klik, terwijl dat bij een normale reactie altijd wel het geval is. Verder ga ik er niets meer over zeggen. Ik denk zelf dat iemand mijn WhatsApp account heeft gehacked en onder mijn naam dat bericht heeft gestuurd. Ik heb WhatsApp verwijdert en op nieuwe geïnstalleerd met 2 factor verificatie. Hoop dat het nu over is. We wachten af. Bedankt iedereen voor de input en hopelijk overkomt niemand anders dit.
In dat geval zou die dus bij jou account als verzonden moeten staan.
:)
Ik zie ook in de conversatie met die persoon, die foto niet staan.
===
En ik zie nergens bij contact C die foto staan.
===
Krijg de foto ook niet te zien als ik in dat geswipde bericht op de foto klik
"
Maar staat er wel in woord: U
(1) Foto Want dat is nu namelijk exact wat er gebeurt als je dus (per ongeluk) die foto aan een derde hebt verstuurd met dat eentje. "Ik denk zelf dat iemand mijn WhatsApp account heeft gehacked en onder mijn naam dat bericht heeft gestuurd."
Ja logisch, want dat doen mensen vaak als ze een Whatsapp-account hacken. Een foto versturen naar 1 persoon die in je contactenlijst staat. Dat is veel waarschijnlijker dan dat je zelf iets aan hebt getikt.
Staat er wel het woord "foto"?
Als je zelf een bericht in WA verwijderd (voor jezelf), zie je het helemaal niet meer. Er komt dan geen "verwijderd bericht" te staan.
Ik lees nergens dat de vrager een bericht gewist heeft. Maar misschien heb ik wat gemist.
Sorry, dacht dat je op mijn reactie reageerde. Mijn excuses. Ik bedoelde te zeggen dat een 3e persoon (vrouw, kind wellicht) per ongeluk iets verstuurd had naar C en het bericht verwijderde waardoor je het niet meer ziet staan maar C er nog wel op kan reageren.
Dan zie je "wijzig"
Klik daarop
Je kan dan klikken op afbeelding toevoegen.
Dan kan je een afbeelding aanwijzen. De afbeelding moet wel OP het apparaat staan. Alternatief:
Als je weet hoe je een afbeelding online kan zetten met imgbb dan kan je hier gewoon de URL (het www adres) plaatsen. https://nl.imgbb.com/
Dat ziet er zo uit:
https://ibb.co/VN6FQ7n
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.