Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijzelf per ongeluk als beheerder verwijderd van een Facebook bedrijfsaccount, hoe los ik dit op?

Ben naast mijn eigen account de enige beheerder van een account voor een Inloophuis. Nu schijn ik waarschijnlijk per ongeluk mezelf verwijderd te hebben als beheerder of zo, want het profiel is verdwenen en ik kan alleen nog op de site als vriend! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Gaarne duidelijke uitleg, want ik ben niet zo gestudeeerd in computerproblematiek.

3 maanden geleden
968
fremar
3 maanden geleden
https://www.startpagina.nl/v/computers-internet/social-media/vraag/693163/mijzelf-beheerder-verwijderd-facebook-pagina/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Om opnieuw adminrechten te krijgen voor je Facebook-bedrijfsaccount, volg deze stappen:

1. Contacteer een andere beheerder: Als er andere beheerders zijn, vraag hen om je opnieuw als beheerder toe te voegen.

2. Facebook Helpcentrum: Ga naar het Facebook Helpcentrum en zoek naar 'beheerder herstellen'. Volg de instructies om je probleem te melden en hulp te vragen bij het herstellen van je beheerdersrol.

3. Ondersteuning via Facebook: Als je geen andere beheerders kunt bereiken, gebruik dan de optie 'Probleem melden' in het Helpcentrum om Facebook-ondersteuning direct te contacteren.

Probeer deze stappen rustig te doorlopen om je toegang te herstellen.
(Lees meer...)
2 weken geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding